Waar kan ik een Wii U kopen?

Ik kan bijna geen enkele site vinden waar ik een Nieuwe Wii U kan kopen. De enige site is Nedgame. Ik vind wel veel sites waar je een tweedehandse Wii U kunt kopen. Bij de Mediamarkt wel spellen voor de Wii U maar niet de console zelf. Iemand tips?

Toegevoegd na 5 minuten:
*Bij Nedgame is er alleen het Mario kart 8 pack. Ik ben op zoek naar een zwarte Wii U premium 32GB.

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
2.4K

Antwoorden (1)

Ik denk dat je geen nieuwe Wii U meer kunt stoppen, omdat de productie vorig jaar november stop is gezet.

Helaas.

Toegevoegd na 43 seconden:
Stoppen is kopen natuurlijk.