Houd je je ps gegevens na uitrbreiden opslag?

Ik zit te denken dat ik mijn ps4 ga uitbreiden van de opslag met een nieuwe hdd harde schijf.
Als ik dat gedaan heb krijg ik dan mijn gegevens terug of niet en moet je alles opnieuw downloaden of niet?

Toegevoegd na 18 minuten:
En wordt je PlayStation hierdoor langzamer?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
1.4K
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Als je de gegevens gewoon overzet op die nieuwe schijf, zou dit geen probleem moeten zijn...
dudemeister
7 jaar geleden
voortgang kun je ook online opslaan - 1 G dacht ik nu.
Zet gegevens over op een externe schijf en zet na inbouw de boel weer terug.
Eventueel kun je alle downloads opnew downen.
Het lijkt me niet dat je Ps4 er langzamer van wordt.

Antwoorden (1)

Kloon je oude hardeschijf naar je nieuwe hardeschijf en klaar is kees