Weet iemand een goede suggestie als laptop tussen de 400 en 600 euro?

Ik zoek een laptop waar de volgende twee games fatsoenlijk op kunnen draaien met een redelijke fps: League of legends en counter-strike: global offensive. League of legends is natuurlijk niet zo'n grote game maar csgo tikt de 15 gb al snel aan. Op de laptop die ik nu heb (een acer) heeft league of legends rond de 50/60 fps en csgo maar 25 fps. Heeft iemand een suggestie waar ik bij csgo een fatsoenlijke fps kan hebben like 60 fps ongeveer? Hoger zou nog fijner zijn natuurlijk.

Toegevoegd na 1 minuut:
Het gaat mij trouwens niet om goede graphics etc. Dat maakt mij helemaal niet uit. Het gaat me puur om een hogere en betere fps. Want 25 is echt bagger.

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
1.5K
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Een goede laptop dat zorgt voor een mooie framerate kost al snel meer dan 600 euro. Ik heb een lenovo g580. Rond de 650 euro. Lenovo heeft wel enkele mooie laptops voor een mooie prijs/kwaliteit. Ik zou nog wat sparen voor een betere pc.

Antwoorden (1)

De beste die ik kon vinden was de Asus VivoBook R558UA-DM479T.

Toelichting:

Een laptop is slecht voor gamen in vergelijking met een gewone PC, dit heeft meerdere redenen. Plaats hier een reactie op als je die wilt weten maar dat is redelijk veel tekst.

De Asus die ik aanraad is 599 EURO. (Azerty, Bol, coolblue)
-Goed merk (lager % defecten dan de meeste merken)
- i5 6e generatie Processor (CPU)
- 1TB opslag
- 6GB Ram
- Intel HD 520 geïntegreerde 'videokaart'

Het budget is niet groot genoeg voor een SSD en een snele processor, daarom een grote hardeschijf.

Het budget is niet groot genoeg voor een aparte videokaart, daarom de geïntegreerde, maar wel de snelste versie voor het geld.

Deze laptop zou je op HD resolutie met medium instellingen ongeveer 40 FPS moeten krijgen.