Wat is het evrschil tussen Gta 4 en Gta liberty city?

Ik heb gta 4 al, maar ik zie nu dat Gta liberty city ook bestaat en ik wil deze misschien wel kopen, of zijn het gwn dezelfze games...

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
1.5K

Antwoorden (1)

Gta liberty city bestaat niet. Liberty City Stories wel. Wellicht dat je die bedoelt? Dat is een game die eigenlijk ontworpen is voor de Playstation Portable. Later is deze ook uitgebracht voor de Playstation 2 en op de PS3 is deze speelbaar via PSN op basis van de PS2 backward compatibility.

Het is dus zeker niet dezelfde game als GTA 4. Overigens speelt ook GTA 3 zich af in Liberty City.

Toegevoegd na 1 minuut:
Laat even weten welk systeem je het op speelt en welke delen van GTA je al gespeeld hebt als je tips wil voor welke games je nog kan spelen.