Hoe sluit ik mijn Xbox 360 goed aan op mijn monitor?

Ik heb een Xbox 360 en die wil ik aansluiten op mijn monitor. Deze monitor heeft een DVI-D Dual link poort en een VGA poort en op mijn Xbox zit een HDMI aansluiting. Nu heb ik een VGA - HDMI kabel gekocht en aangesloten op mijn monitor en Xbox alleen doet hij het dan niet. Volgens mijn monitor geeft ie dan geen signaal. Heeft iemand enig idee hoe ik dit oplos?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
1.1K

Antwoorden (1)

Met een HDMI-DVI kabel. HDMI en DVI geven hetzelfde signaal dus dat werkt altijd.

Het enige probleem wat je overhoudt is geluid. Misschien dat je geluid simultaan via de AV verbinding kan laten lopen.

Toegevoegd na 2 minuten:
http://www.instructables.com/id/How-To-Xbox360-HDMI-RCA-audio/

Geeft een methode.