komen er in 2016 nog games voor de ps3 ?

?????

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
1.1K
SimonV
8 jaar geleden
Ja, er komen er nog tientallen uit. De eerstvolgende:
The Walking Dead: Michonne - A Telltale Games
MLB 16: The Show
Aegis of Earth: Protonovus Assault
Shantae: Half-Genie Hero
MOP: Operation Cleanup http://www.ign.com/games/upcoming/ps3?filter=latest

Antwoorden (1)

Hoogstwaarschijnlijk ja, waarom denk ik dit?

Omdat de PS4 nu net pas 2 jaar en een paar maanden uit is, toen de PS3 uit kwam in 2006 kwamen er 4-5 jaar later nogsteeds games uit op de ps3 zowel de ps2, dus ja...

Maar waarom je niet zou upgraden naar een ps4 joost mag het weten, 2e hands kosten ze minder dan 150 euro...