Op marktplaats.nl
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De Wii zelf zou ik zoeken op www.kieskeurig.nl of bij de bekende tweedehands sites op internet

Toevallig heb ik een site gevonden waar je Wii spellen heel goedkoop kan krijgen:
http://tinyurl.com/wiidload
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bij sommige bedrijven krijg je een gratis wii als je een verzekering afsluit of een uitvaarverzekering neemt.
of een abonnement afsluit bij een bepaalde telefoonaanbieder
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bij de Makro.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Marktplaats :P
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee grapje,
Ik zou de Wii over 1 jaartje kopen ook PS3.
Dan word het supergoedkoop!