Ik heb gewoon internet, maar ik kan geen steam openen. Wat moet ik doen?

als ik steam open staat er offline modus. Ik heb wel gewoon internet

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
1.9K

Antwoorden (1)

Klik linksbovenaan de balk op Steam en selecteer daar de optie 'Go Online'.
Dan krijg je een venster te zien, klik hier op 'Restart en go online'.
Nu herstart Steam als het goed is in de normale online modus.
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
op het moment na deze vraag opent steam helemaal niet meer :(
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
'nu weer wel :) ik ga het proberen.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
als ik steam open krijg ik een venster met bovenaan verbindingsfout dan kan ik drukken op offline starten, opnieuw proberen of stoppen. k heb dit zelfde probleem met origin.
Ritsuka
8 jaar geleden
en alles van normaal internetten wil wel?
Dan word er mogelijk een poort geblokkeerd in je router/modem
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
ja alles van internetten lukt wel maar er is inderdaad een poort dicht. Hoe kan ik via Goeie Vraag een screen sturen?
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Ik heb een screen in mijn vraag verwerkt. Hoe kan ik dit dan fixen?
Ritsuka
8 jaar geleden
klik eens op die link van netwerkproblemen oplossen, mogelijk staat daar wat goeds
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
standaard info. Ik had hier ook last van mijn server die ik run. waarbij de port opeens dicht schoot