waarom doet mijn xbox 360 kastje het niet?

sinds deze week wil ik weer op mijn xbox 360, maar dat lukt niet want de kastjes willen niet aan. De batterijen zijn goed en de xbox 360 werkt goed alleen de kastjes willen niet aan, hoelang ik ook op de knop in het midden druk.

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Misschien heb je de batterijen verkeerd om in de batterijhouder geplaatst?
capthavoc
8 jaar geleden
reageert de ring op je aansluit pogingen ?

Antwoorden (1)

Bedoel je de controllers?

Zo ja, klik dan bij de xbox op het knopje boven de usb aansluiting.
En bij de controller hier

Toegevoegd na 1 minuut:
het kleine knopje naast LB