Kunnen meerdere mensen een gedownload Xbox one game uit de store op dezelfde console spelen?

Hallo!

Laatst hebben wij thuis een game uit de Xbox live store gedownload. Dit doormiddel van een voucher met een code erop.

Op de Xbox One staan meerdere accounts omdat we met meerdere mensen zijn.

Nou heeft iemand anders het spel met zijn Xbox account gedownload. Heb net geprobeerd het spel te spelen maar het lukt niet. Ik krijg namelijk een melding dat ik geen rechten heb voor het spel.
Mijn vraag was dus; kan je een gedownloade spel uit de store door meerdere mensen laten spelen? Of kan het helemaal niet, dat het dus alleen voor diegene die hem heeft gedownload mogelijk is om het spel te spelen?

Hoor het graag!

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
4.3K
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
http://support.xbox.com/en-NZ/xbox-one/games/my-home-xbox Volgens mij had diegene het moeten downloaden wiens home xbox het is. Als je het verandert naar degene die het spel heeft gedownload kan het denk ik nog steeds.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Het is gelukt! Ontzettend bedankt mr. Tomaat!
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Je kan niet blijven veranderen. Pas daar wel op.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
You can change which console is your home Xbox up to three times during a one-year period.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Oké, dat gaat wel goed komen

Het beste antwoord

http://support.xbox.com/en-NZ/xbox-one/games/my-home-xbox

Volgens mij had diegene het moeten downloaden wiens home xbox het is. Als je het verandert naar degene die het spel heeft gedownload kan het denk ik nog steeds.