Hoe werkt en waar is nou wat precies voor met disney infinity 2.0?

Hallo,

Voor mijn dochter wil ik graag Disney Infinity 2.0 kopen. Ik heb mij op internet georienteerd, maar echt helemaal duidelijk is het voor mij nog niet.
Wie zou mij kunnen helpen met antwoorden op mijn vragen?

-Ik begrijp dat je een Starters Pack heb en een Toy Box Set. Alleen bij de
Starters set zit er een glazen beeldje bij, de playset. Wat is hier de
toegevoegde waarde van? Ik kan met de Toy Box set toch ook het spel
spelen?

-Heeft elke personage die je kan kopen een eigen wereld om te spelen en
missies te doen??

-Bevatten de hexagonale Powerdisks aparte levels of missies?

Alvast ontzettend bedankt voor het antwoorden!

Groet,
Ramona

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
3K

Het beste antwoord

Disney Infinity bestaat uit verschillende werelden. Voor iedere wereld heb je een bepaald aantal karakters. Echter, als je zo'n karakter koopt, heb je niet automatisch die wereld. De poppetjes zijn de speelfiguren en het doorzichtige beeldje zijn speelwerelden, waar je opdrachten kunt uitvoeren. Het is echter niet mogelijk om in de wereld van bijvoorbeeld Monster University te spelen met een karakter van een andere film/wereld. De Toy Box is echter een soort startwereld die je sowieso hebt en waar je met alle karakters kunt spelen, maar de echte opdrachten zitten juist in de werelden die je erbij kunt kopen.