Waar kun je nog Gamecube controllers kopen?

Ik wil graag op mijn Wii Gamecube spellen spelen, maar daarvoor heb ik wel een Gamecube controller nodig. Ik bedoel niet de classic controller (pro) want die kun je niet in je Wii stoppen, tenzij je een adapter heb. Ik wil liever geen gebruikte (kapotte) spullen van een of andere vage site kopen. Weet iemand welke winkels nog Gamecube controllers verkopen? Of desnoods een adapter voor de classic controller?

Thnx!!

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1.4K

Het beste antwoord

In een echte gameswinkel verkopen ze dit wel. Bijvoorbeeld Nedgame, daar was ik laatst nog en die verkochten zelfs nog SNES + spellen.
Gamemania heeft dit ook wel.
9 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Bij Gameshoptwente.nl
Die verkopen allemaal nog retro spullen, snes, n64, enzovoort, geen troep, heb al vaak genoeg spellen gekocht (ook voor retro consoles) en nooit problemen gehad :thumbsup: