kan ik AC Unity en AC Black Flag voor de XBOX One verkopen?

Hallo,
Bij mijn xbox one zitten AC Unity en AC Black Flag bij. Kan ik deze gewoon verkopen bijvoorbeeld? Want volgensmij zijn het code's ipv echte games die erbij zitten toch?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Antwoorden (2)

In diverse landen hebben rechters al bepaald dat DLC dooverkoopbaar moeten zijn als zijne echte games. Hier in Nederland is dat helaas nog niet geregeld. Dit maakt DLC nu erg lucratief.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
ik kan de code dus niet verkopen aan iemand? ookal maak ik de code niet open etc.?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
De ongebruikte code kun je zeker verkopen. Heb ik ook bij mijn FIFA 15 gedaan. Maar eh, ik heb wel interesse in die code dan. Lijkt me wel een gaaf spel.
Het beste is om het te proberen via via te verkopen en dat je erbij wilt zijn als de code ingevoerd wordt hierdoor kan je zien of de code het daadwerkelijk doet bij hem