hallo, ik heb zonet een xbox360 gekocht. maar ik heb de volgende problemen. Iemand die me hierbij kan helpen?

Hallo,
Zoals de titel al aangeeft heb ik zojuist een tweedehands xbox360 arcade gekocht. Ik heb er even mw3 ingedaan en de xbox begint geluid te maken joh. niet normaal. Ook de tweede controller kan geen verbinding maken of dergelijk? Ik had altijd op mijn ps3 een logitech g430 aangesloten voor geluid via de AV-kabel. en beeld via hdmi. Maar bij xbox kunnen av en hdmi kabel niet tegelijk erin? iemand die me kan helpen?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Het beste antwoord

Het geluid kan komen doordat je het spel voor het eerst opstart. Misschien als je naar mijn spellen gaat en het spel even op je HDD installeert, dat het makkelijker gaat. Achterop de controller zit een klein zwart knopje dat je in kan drukken. De ring op je controller gaat dan knipperen. Wanneer je de knop recht boven de twee usb poorten aan de onderin de voorzijde drukt zal de controller proberen verbinding te maken met je console.
Voor de av kabel en de hdmi kabel: microsoft heeft er een beveiliging opgedaan, een uitstulping waardoor het niet past. Ze hebben wel een speciale kabel die je kan aanschaffen, maar wat je ook kunt doen is het uitsteekseltje afzagen. Niet optimaal, maar dit is hoe ik het heb gedaan en het werk prima. (Even wrikken misschien om het te passen) Let wel dat als je het laatste doet, dat je dan de garantie op de kabel verliest.
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
is tweedehands, zit toch geen garantie meer op. Waar zou ik zo'n kabeltje kunnen kopen?