Welke tv raden jullie aan voor gaming?

Ik wil tv kopen niet alte duur denk hier aan 200/400 euro.

mijn eisen:
Tussen 22/36 inch
Hdmi poort
Full hd 1080p
Minimaal 200 hz meer is altijd beter
2e hans mag ook maar moet ik hem daar eerst testen.

sites/uitleg van de tv zijn zeker welkom!!!!!

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Antwoorden (2)

Ik heb zelf de Philips 32PFL3258H, deze is 32 inch en is full hd. Hij heeft meerdere HDMI poorten. Hij is helaas wel 100hz. Het is een goede tv.
9 jaar geleden
Het aantal Hz is geen argument voor gaming. Het gaat namelijk om snelheid. Je zal reviews moeten lezen die aan kunnen geven wat de input lag van een TV is. Hoe lager de input lag, hoe sneller jij kunt reageren in het spel. Input lag is namelijk de tijd die zit tussen jouw console die het beeld uitstuurt en het display dat het beeld ook daadwerkelijk weergeeft. In dat kader zijn monitoren vaak betere oplossingen van TV's. Interesseren dit soort kleine dingen je niet, maakt het niet echt uit welke TV je pakt, zolang je zelf het beeld maar goed vindt. Dat is namelijk persoonlijke smaak en daar moet je anderen geen advies over laten geven.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
+Het aantal Hz is geen argument voor gaming. Dit verhaal zullen we nog tot onze dood moeten herhalen ben ik bang. Of tot het marketingtechnisch niet meer interessant is om hier mee te pochen.