Kopen van een enkele Guitar Hero Cymball

Weet iemand waar ik een enkele Guitar Hero Cymball kan kopen? Of laten repareren? Mijn oranje cymball is kapot.

Groetjes,
Tachyon

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
is je garantie al verlopen?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De verkoper had geen garantiepapieren meer. Was gewoon van een particulier iemand. Ik kan er wel een kopen via guitarheroshop.com maar die leveren alleen voor Amerika en Canada.

Het beste antwoord

Ik weet wat je bedoelt, en ik vrees dat je een hele nieuwe moet kopen, of je kan op marktplaats zoeken naar een 2e-hands drumstel, hopen dat hij goedkoop is.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Ik snap eigenlijk niet waarover je het hebt, maar als het om zijn Guitar Hero ding gaat, dan heb ik nog een gloednieuwe voor je liggen. Ik bedoel zo'n geval voor de Nintendo DS. Als je dat bedoelt neem je maar even contact met me op via een persoonlijke boodschap en dan regelen we het wel.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
met de volgende link kan misschien iets verder komen, als je handig bent. ook worden er op marktplaats (kapote) drumsstellen van guitar hero aangeboden. als alleen een cymbal nodig hebt is dat ook een optie.