Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Kopen van een enkele Guitar Hero Cymball

Weet iemand waar ik een enkele Guitar Hero Cymball kan kopen? Of laten repareren? Mijn oranje cymball is kapot.

Groetjes,
Tachyon

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
742
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
is je garantie al verlopen?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De verkoper had geen garantiepapieren meer. Was gewoon van een particulier iemand. Ik kan er wel een kopen via guitarheroshop.com maar die leveren alleen voor Amerika en Canada.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Ik weet wat je bedoelt, en ik vrees dat je een hele nieuwe moet kopen, of je kan op marktplaats zoeken naar een 2e-hands drumstel, hopen dat hij goedkoop is.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Ik snap eigenlijk niet waarover je het hebt, maar als het om zijn Guitar Hero ding gaat, dan heb ik nog een gloednieuwe voor je liggen. Ik bedoel zo'n geval voor de Nintendo DS. Als je dat bedoelt neem je maar even contact met me op via een persoonlijke boodschap en dan regelen we het wel.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
met de volgende link kan misschien iets verder komen, als je handig bent. ook worden er op marktplaats (kapote) drumsstellen van guitar hero aangeboden. als alleen een cymbal nodig hebt is dat ook een optie.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding