hoe zet ik save data van een USB naar een ps3 ?

ik heb een paar dagen geleden mijn ps3 moeten resetten. Nu ik terug op GTA V kan wou ik via mijn USB de save data overzetten naar mijn ps3. Maar hoe doe ik dat ?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
2.3K

Antwoorden (1)

Ik weet niet meer precies hoe het ging maar ik kan je een aardig eind opweg helpen :)

Als eerst start gta op en sla h'm 1x op zodat er een GTA Safe File in je Proram Data komt te staan en dan sluit je de game af, niet de gehele console

1 Je doet je USB stick er in.
2 Je gaat naar games en dan naar boven naar de game date
3 klik op x op er in te gaan
4 Je krijgt nu alle opgeslagen data op je ps 3 te zien qua games.
5 Dan doe je driekhoekje (volgensmij, in elk geval om in opties te komen)
6. Importen van USB Stick en dan waarschijnlijk geeft die aan dat die er al eentje kent en dan kies je ervoor om deze te vervangen
7 Acpeteer dat en dan zou die het moeten doen :)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik denk dat ik dit al eens heb geprobeerd... ik denk wel wel dat het toen niet niet lukte, maar ik zal nog eens proberen