Hoe krijg ik het geluid mijn mijn PS3 op mijn speakerset en niet op mijn tv?

Het beeld van mijn PS3 wil ik op mijn tv krijgen maar het geluid wil ik niet via de tv. Het geluid van de PS3 wil ik via mijn speakerset. Ik ben van plan om de Trust GXT 38 2.1 Subwoofer speaker set te kopen. Weet iemand hoe dit moet met die aansluitingen?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Antwoorden (2)

op je playstation heb je 3 kabels die komen voor beeld en geluid.

geel = beeld
rood +wit = geluid

je kan je extern geluid op je ps3 aansluiten door je gele kabel op je tv aan te sluiten en de rood en witte kabel op je subwoofer.

zo heb je beeld op je tv en geluid door je subwoofer.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Er zit ook een sdif aansluiting op als het goed is. Als dit door je surroundset ondersteund wordt kun je dit aansluiten.