Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe sluit ik mijn xbox one aan op mijn beamer?

Hallo, ik heb een benq mp525p beamer met vga aansluiting. Ik wil daar mijn xbox one hdmi op aan sluiten. Nu heb ik al een hdmi converter naar ypbpr/vga. Ik heb als ik de xbox one aansluit via de converter heel vaag beeld. Ookals ik mijn media speler via de converter gebruik heb ik vaag beeld. Terwijl als ik de media speler aansluit rechtstreeks op mijn beamer is het beeld veel zuiverder. Heeft iemand een tip voor me.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
2.1K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

volgens mij heb je daar bepaalde kabels voor die aan de ene kant een vga aansluiting hebben en aan de andere kant een HDMI aansluiting. Ik zou eens bij een elektronica speciaalzaak gaan informeren want deze kabels zijn er wel
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik weet dat die kabels erzijn maar.Heb ik dus gelezen dat dit niet werkt.Zowel de bron als het apparaat waar de kabel op aangesloten wordt, moeten zowel analoge als digitale uitvoer ondersteunen. En mijn beamer doet dat wel. Aleen de xbox one niet.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding