De echte reden is echter dat hij een dreigbrief van Nintendo zou krijgen wegens copyrighted material.

Hij doekte het spel op voor ze gerechtelijke stappen konden zetten.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

De vietnamees die het ontwikkelt heeft kon de druk van het succes niet meer aan, hoewel hij 50$K per dag verdiende heeft hij de stekker eruit getrokken.

Hij wil het spel ook niet verkopen....

Zie: http://www.iphoneclub.nl/309053/flappy-bird-uit-de-app-store-verdwenen-einde-aan-een-hype/
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Omdat de maker van het spelletje er helemaal tureluurs van werd dat hij geen normaal leven meer kon leiden. Daarom besloot hij een eind te maken aan de verkoop van zijn creatie.
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Grappig, volgens mij wordt hij er nu gekker van omdat mensen boos zijn en het spel terug willen?