Werkt livestream met hdmi?

Hallo,
Ik wil graag livestreamen op black ops 2 (ps3) maar dat werkt niet met av en scart... Zou het met een hdmi-kabel wel lukken??
Ik heb de tv : Samsung TC300.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (1)

Livestreamen van consoles is niet een kwestie van een videokabel aansluiten en gaan. Je zal een capture device nodig hebben, zoiets als een Roxio HD. Deze sluit je aan op je PS3, TV en PC. Daarna zal je nog software/dienst moeten gebruiken om te streamen.