Wanneer komt GTA 5 uit voor de Playstation 4?

Ik ben van plan een PS4 te kopen. Nu is deze nog nergens in een winkel te krijgen. Dus moet geduld hebben. Maar hoop hem wel in juni te hebben.

Nu vraag ik me af, komt GTA 5 ook dit jaar nog uit voor de PS4 (en XBox One)? Lijkt me toch wel dat Rockstar Games hier aan werkt? Want PS3 games zijn sowieso niet meer te spelen op een PS4.

Iemand die hier antwoord op weet?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Het beste antwoord

Tijdens een interview heeft een ontwikkelaar van Rockstar een hint laten vallen dat GTA V op termijn ook naar de PlayStation 4 en Xbox One zal worden gebracht. Vooralsnog blijft een officiële aankondiging echter uit.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

PS4's zijn tegenwoordig al te koop via marktplaats en ook een stuk goedkoper dan ze in de winkel zijn.

Er is nog onduidelijkheid of gta 5 next gen uitgebracht word op de PS4/Xbox 1.
Als er genoeg vraag naar is zal deze zeker worden uitgebracht.

Bron: Zie Bijlage
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Zoiets koop je niet via marktplaats vind ik. Mits het al 3 jaar bestaat ofzo maar er is veel nepperts in omloop hoor
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
"maar er is veel nepperts in omloop hoor" Een nep-PS4? Nog nooit van gehoord, bron graag.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Die bestaan er! Vaak genoeg gebeurd zoek maar op google.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Jij beweert, jij bewijst.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Kan ook niks vinden.