linker analog stick xbox 360 controller blijft hangen bij elke beweging, heeft iemand een oplossing?

Hallo, mijn xbox 360 controller heeft een linker analog stick die de hele tijd blijft hangen met elke beweging die ik er mee maak? weet iemand hoe ik dit kan oplossen? en dan bedoel ik niet een nieuwe controller kopen en ook niet nieuwe analog stickjes kopen( deze heb ik namelijk al gekocht dus het ligt niet aan de analog stick zelf). Alvast bedankt!!

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
2.9K

Antwoorden (1)

Ja ik denk dat die echt kapot is. Zie je vaak bij controllers, niet alleen bij de Xbox heb je dit probleem, ook bij de playstation controller zie je het. Je zou eventueel het door iemand kunnen laten repareren. Maar of je dan echt goedkoper uit bent is maar de vraag. Misschien een 2e hands controller kopen op marktplaats?