Ik wil bij de XBox360 een HDMIkabel aansluiten, maar de SCARTkabel heeft een uitsteeksel waardoor de HDMIkabel er niet in kan. Iemand een oplossing?

Weet jij het antwoord?

/2500

De scart-kabel eruit halen. Als je je xbox via HDMI aansluit, heb je geen scart meer nodig.

@ bamibal: De scartkabel er uit halen zou wel een heel simpele optie zijn, dus hij zal vast aangesloten worden op een extra scherm/beamer of iets dergelijks. Vaak hebben de goedkope scartkabels een behuizing om de stekker die met "klikjes" (haakjes of iets dergelijks) vast zit aan de andere helft van de behuizing. Ik denk dat dat je uitsteeksel van de stekker is, kan dit kloppen? In dit geval kan je of een andere scartkabel halen, die niet die uitsteeksels heeft, of als je zelf een beetje handig bent, gewoon met een scherp mesje het klipje wegsnijden aan 1 of beide kanten, en met degelijk plakband de behuizing dicht houden. (scheelt je weer 5 euro voor een nieuwe kabel, echt fraai is het natuurlijk niet maar het werkt zeker wel) Toegevoegd na 4 minuten: Bedoelde je een uitsteeksel als op deze foto hieronder te zien is? (rechterkant op de foto in dit geval) Toegevoegd na 17 uur: Ik zie dat je nu ook een foto hebt toegevoegd. Dit lijkt op een uitsteeksel dat er speciaal voor is om niet 2 uitgangen tegelijk te kunnen gebruiken, Je moet dus of die stekker met uitsteeksel gebruken, of de hdmi, niet beide tegelijk dan kan het kloppen dat hij op hdmi geen beeld geeft, hebben meer apparaten zo, bijv dig ontvangers geven ook geen beeld als je 2 uitgangen gebruikt

Bronnen:
http://support.xbox.com/nl-nl/xbox-360/sys...

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100