Kan je alle externe harde schijven aan de PS3 koppelen?

Mijn geheugen van mijn PS3 is vol. En kan geen nieuwe spelletjes meer spelen. Kan ik daar gewoon elke harde schijf aan koppelen of moet dat een speciale harde schijf zijn?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.3K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik weet niet hoeveel spellen je nog speelt maar je kan ook geïnstalleerde games verwijderen. Daardoor zal je weer flink ruimte krijgen..

Het beste antwoord

Je kan wel alle externe USB-hardeschijven koppelen aan je PS3, alleen kan je er geen spellen op installeren. Je moet dus of opschonen, of een grotere interne schijf erin doen. Hoe dat moet staat op de site van Sony zelf.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Oke bedankt ik ga kijken of ik wat spellen kan verwijderen van de harde schijf.

Andere antwoorden (1)

Ik heb de interne harde schijf vervangen, dat is best makkelijk te doen. Als je al je savegames etc wil opslaan moet je die dan eerst wel backuppen, maar je kan gewoon elke harde schijf erin stoppen. Als je even googlet vind je daar ongetwijfeld een YouTube-filmpje over.

Toegevoegd na 59 seconden:
Ik bedoelde dit eigenlijk als reactie, maar ik zal op het verkeerde knopje geklikt hebben.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik had aan mijn 320gb slim genoeg :)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dat is de ellende als je dingen meteen koopt zodra ze uitkomen - ik had een 30gb schijf ofzo