Welke software moet ik installeren op PC als ik Wii U met PC wilt verbinden via HDMI?

Als dit allemaal mogelijk is.
Ik heb er niks van nagezocht nog.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Het beste antwoord

Zowel jouw PC als de WiiU sturen een signaal naar buiten over hun HDMI aansluitingen. Dat gaat dus nooit werken.

Wat je nodig hebt is een apart stukje hardware dat de HDMI beelden kan capturen. Dit zijn kastjes die je over het algemeen via USB op je PS aansluit. De Game Capture van Roxio is daar een voorbeeld van.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

u hoeft geen benodigde software te installeren op uw pc om verbinding te maken met de WII-U via uw pc.( en hdmi) . Hopelijk heb ik u zo doende geholpen.

Ps. Veel speel plezier!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dan ga ik daarvan uit, dankuwel. Fijne avond.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
-
Wat is dit nou weer voor antwoord? Het is NIET mogelijk een Wii U te verbinden via PC met HDMI. Dat je dan geen software nodig hebt klopt, maar het is dan wel handig dat te vermelden.