wat is het grootste verschil tussen een ps3 en een ps4?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.5K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik ga het niet in een antwoord zetten want de link is volledig in het Engels, maar hier heb je een overzichtje van de verschillen in specs tussen de ps3 en 4. http://www.gamespot.com/forums/playstation-discussion-1000002/ps4-vs-ps3-comparison-29359187/
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ja en dan heb je nog: PS3 speelt geen PS4 games af (duh).
PS4 speelt geen PS3 games af (dus geen backward compatability, althans niet op de manier zoals je het vroeger had) Door de hogere grafische kracht zullen veel spellen nu wel op 1080p speelbaar zijn en met V-sync aan, sommige spellen zijn zelfs 1080p60 speelbaar. PS3 games zullen binnen 2-3 jaar haast niet meer geproduceerd worden. PS4 zal weer een jaar of 8 mee kunnen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Euh...1 ?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1 wat? 1 verschil, namelijk het grootste? Wat je het grootste verschil vind is eerder een mening dan een feit. Of je zou moeten gaan vergelijken in kracht van GPU naar GPU of CPU naar CPU. Iemand anders kan de touchpad op de controller een grotere verandering zien. Dat is ook een groter verschil eigenlijk niet>wel(touchpad) ten op zichte van zwak>krachtig(GPU). Een ander zal de touchpad als iets nietszeggends kunnen zien.

Antwoorden (1)

Het grootste verschil tussen de PS3 en de PS4 is natuurlijk de hardware die erin verwerkt zit. In 6 jaar tijd is er natuurlijk zeer veel veranderd op hardware gebied. Alles wordt elk jaar weer sneller, en daarbij, alle games worden elk jaar weer zwaarder.

Games worden mooier en mooier, helaas loopt de PS3 al jaren achter op deze techniek. De PS4 zal dus voorlopig een stuk beter mee gaan met de nieuwste games.

Ik hoop je hierbij voldoende te hebben geïnformeerd. Vragen? Stel ze!