Wat is de waarde van mijn playstation 3?

Inclusief: Bioshock Infinite, FarCry 3, Assassins Creed Brotherhood, The last of us, Skyrim, Little Big Planet 2, Call of Duty World at War, Call of Duty Black Ops (2x?), Call of Duty modern warfare 3, Grand Theft Auto 5, L.A. Noire, God Of war 3, Infamous 2, Assassins Creed Revelations, Grand Theft Auto Episodes from Liberty City, Saints Row the 3rd, Dead Island Riptide, Assassins Creed 1, 2 controllers, draaloos oortje
redelijk opvallende beschadigingen aan de bovenkant

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Aangezien de playstation 4 uitkomt/is is de kans groot dat je er nog een redelijk bedrag voor kunt vangen. Wat je ook zou kunnen doen is de spellen inwisselen bij Game Mania of los verkopen (gta/bo2). 200 euro zou je denk wel kunnen krijgen.
Poet
10 jaar geleden
Hier is vandaag (29 nov) €210 geboden voor een PS3. Iets minder nieuwe spellen dan jij hebt maar wel in nieuwstaat en dus zonder zulke beschadigingen. Zal wel ongeveer tegen elkaar opwegen zodat jij ook van een dergelijk bedrag zou kunnen uitgaan. http://www.marktplaats.nl/a/spelcomputers-en-games/spelcomputers-sony-playstation-3/m750121378-playstation-3-11-games-ps-move-sony-headset.html?c=efb2ef4dc323389c4f92ed10afa33e3a&previousPage=lr

Antwoorden (1)

Ongeveer €200 tot €225

Hier op marktplaats is vandaag (29 nov) €210 geboden voor een PS3. Iets minder nieuwe spellen dan jij hebt maar wel in nieuwstaat en dus zonder zulke beschadigingen. Zal wel ongeveer tegen elkaar opwegen zodat jij ook van een dergelijk bedrag zou kunnen uitgaan.