hoe verander je van account bij gta 5?

Ik heb het spel gta 5 op de playstation 3.
Samen met mijn zus speel ik dit spel. Ik heb hem net opgestart maar hij zit nu op het account van mijn zus. En ik wil mijn eigen spel spelen maar ik weet niet hoe ik daar naartoe moet gaan :O
Please, kan iemand helpen?!
Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
5.5K

Antwoorden (1)

Opslaan, dan menu -> game -> new game. En als je zus dan weer wilt sla je 'm weer op en dan load game.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
maar als ik new game doe dan begin ik toch weer helemaal opnieuw? ik ben al een eigen spel begonnen maar ik weet niet hoe ik daar weer verder mee speel
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dan zou je als ie opgeslagen is op load game moeten drukken en dan hem moeten zien en laden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dankjewel! Het is gelukt hoor! Maar jammer genoeg is mijn zus net thuis gekomen en wilt zij nu op de playstation....... Maar ja, voor de volgende keer weet ik het dan. Heel erg bedankt!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
No problemo!