waneer komt het tweede shipping van de ps4?

ik wou de ps4 pre-orderen, maar kwam er achter dat het compleet uitverkocht is. Nu is de vraag waneer de tweede lading binnen komt en of het nut heeft om de PS4 nog te pre-orderen.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Bij de MM preorderen. Daar kan het en daar heb je de meeste kans.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
http://www.mediamarkt.nl/mcs/product/SONY-PlayStation-4-Pre-order,10259,451008,635515.html?langId=-11
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Bij de Gamemania is ook de tweede lading reeds uitverkocht. De derde komt hoogstwaarschijnlijk pas in 2014. Waarom heb je hem niet gewoon meteen na de aankondiging gepre-orderd?

Antwoorden (3)

De ervaring leert dat dit redelijk snel na de eerste lading is. Vooral in het geval van de PS4 release verwacht ik dit, omdat deze vlak voor de feestdagen uitkomt. Ik denk dat dit dus enkele weken na de release op 29 november is.

Los daarvan is het natuurlijk ook mogelijk om gewoon naar de winkel te gaan. Een deel van de eerste batch is gereserveerd voor de pre-order, maar een deel zal ook gewoon in de winkels liggen. Probeer bijvoorbeeld een Media Markt voor openingstijd te bezoeken. ;)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Sorry voor de min. Ik wou kijken wat er zou gebeuren als ik op min zou klikken, en daarna op plus. Raar dat ik 2 keer kan stemmen. Overigens vind ik het heel logisch dat een winkel nog extra consoles in de winkel gaat verkopen als de vraag zo enorm groot is. Pre-orders lijken me een betere optie.
De tweede levering is nog niet bevestigd door Sony. De eerste batch is vrijwel overal uitverkocht. Verwacht dus geen consoles in de losse verkoop tenzij een winkelier echt onder een steen leeft. Het zou kunnen dat slimme kopers het ding voor meer geld op Marktplaats aan gaan bieden. Dat is dus ook nog een optie.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
De tweede shipping komt in 2014. Als je hem nog voor die tijd wilt kan je het beste naar kleine gamewinkels gaan die niet populair zijn. Daar zijn misschien nog wel wat preorders te krijgen voor de eerste lichting. Zo heb ik gisteren bij de intertoys nog een preorder gevonden. Nog niet gepreorderd maar dat ga ik zsm doen :).