Welke Headset kan je met de Elgato game capture HD gebruiken?

Ik ga de Elgato kopen maar ik wil commentary's voor youtube maken en met welke headset kan je tegelijk gamen en praten en neemt ie dat op? En hoe sluit je dat aan?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (1)

Beste newe youtuber, ik raad je in ieder geval geen turtle beach aan.
Het beste headsets zijn astros. Maar wel erg duur. Trittons geven kwaliteit en gemak met een mooi prijsje. Maar denk er wel aan dat het erg moeilijk is om op YouTube te groeien zeker als een Cod of Bf kanaal. Als je een nieuwe elgato gaat kopen ben je zo 180 euro kwijt. Het beste dat je kan doen is een 2 handse HD PVR halen voor ongeveer 50 euro. Zo kan je nog overwegen of het het waard is. Al vast succes. ( tritton AX 720 pro is een goeie) geef eve je consule aan ps3/Xbox 360/pc