Kun je RTL-gemist bekijken op de PS3?

De vraag is 2 jaar eerder al eens gesteld, maar wie weet is er verandering in gebracht.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
2.7K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
http://www.ehow.com/how_5087887_install-flash-player-ps-browser.html Werkt dit?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Nope.. de PS3 zegt dat er al een laatste versie flash op staat.

Het beste antwoord

Ik kijk uitzending gemist vanaf mijn PS3. Op mijn computer voeg ik de link toe aan mijn media-bibliotheek en vervolgens streamt mijn PC het naar mijn PS3

Of je kunt custom firmware installeren en via daar proberen.
Bijvoorbeeld om een andere brouwser te installeren.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Rtl-gemist ook?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ja zeker "duimpje omhoog"
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Thnx voor de tips!
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
"Ik kijk uitzending gemist vanaf mijn PS3. Op mijn computer voeg ik de link toe aan mijn media-bibliotheek en vervolgens streamt mijn PC het naar mijn PS3" Evert 7877 zou je kunnen uitleggen hoe je dat doet?
(Welke link voeg je waaraan toe en hoe stream je jouw pc naar de PS3?)

Andere antwoorden (1)

Het is mogelijk je opent internet op je ps3 en gaat naar de website van rtl gemist