ja!, er gaan ook nog playstation 3 games uitkomen, alleen de grotere games zoals ze volgend jaar ( 2014 ) gaan komen, een of andere versie van black ops of zo iets, zal op ps4 uitkomen ( logisch, want ze willen winst maken :p ). maar fifa 14 en GTA V gaan ook nog op de ps3 en ps4 uitkomen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ja er woorden nog ps3 games gemaakt maar veel minder. Stel je heb 100% dan woorden er nog maar 25% games gemaakt voor de ps3.