Waarom geeft mijn Playstation geen games aan?

Mijn PS3 doet raar en ik dacht dat jullie me misschien hierbij kunnen helpen.
Als ik een spel (FIFA en BOII geprobeerd) in mijn Playstation doe, komt hij niet te voorschijn. Dan komt er ineens een geluid dat de disc uit de PS gaat en gelijk hierna dat hij weer terug gaat. Ik heb dit dus met FIFA en BOII geprobeerd en bij beide komt het zelfde.
Een CD met muziek erop leest hij dan wel en hier kan ik ook muziek mee afspelen.

Ik heb al verschillende dingen geprobeerd die ik heb gevonden via YouTube (eerst naar een demo, dan op de PS knop drukken en dan staat hij er wel of de PS een stukje omhoog houden) en ze hebben allemaal niet geholpen. Helaas is de PS helpdesk ook gesloten en ik wil dit eigenlijk snel opgelost hebben.

Gr Tom

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Heb je al geprobeerd je ps3 een reset te geven? Door de aan en uit knop van de ps3 op de voorkant +- 10 seconde ingedrukt te houden en dan herstellen.

Het beste antwoord

Heb je de spellen wel gewoon via de winkel gekocht?
Heb je hem er buiten gekocht, dan kan het aan de discs liggen. Heb je dat niet, zou ik terug gaan naar de winkel waar je ze vandaan hebt.