Niet

Minimum System Requirements:
Microsoft Windows® 8, 7, Vista™ SP2, XP (SP3 for 32 bit & SP2 for 64 bit), Intel® Core 2 Duo Processor 1.8 GHz or AMD Athlon x2 64 2.0 GHz, 2GB RAM

Maar dat had je zelf natuurlijk ook even doorgelezen voor je hem kocht, aangezien elke Mac gebruiker weet dat niet alle hard en software voor OSX geschikt is.

De enige mogelijkheid die je hebt is via bootcamp Windows op je Mac installeren. Werkt heel goed, kan ik uit eigen ervaring vertellen.

Toegevoegd na 15 seconden:
https://www.roxio.com/enu/products/game-capture/console/#tab-setup_1