Hoe kan je in Black ops zonder dat je online hebt multiplayer met 2 personen splitscreen tegen de computer spelen ?

Een vriend van mij heeft online black ops maar als hij offline gaat kan je tegen de computer in splitscreen met z'n tweeën multiplayer spelen .
Kan ik dit ook zonder dat ik online heb ?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.5K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
dat kan niet

Antwoorden (1)

Op een xbox of een playstation gaat dit door naar local multiplayer te gaan en daar de settings aan te passen zoals je wilt.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Hoe kan je dan tegen de computer met z'n tweeën offline ?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Door bij game settings (dacht ik). Het aantal bots in te stellen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
wat moet je dan aanklikken ?