Is het mogelijk op Battlefield 3 in 3D te spelen?

Is het mogelijk om Battlefield 3 op een PlayStation 3 in 3D te spelen?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Of Call of Duty Black Ops 2?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Het is mogelijk
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Hoe?

Antwoorden (1)

Ja het is mogelijk op pc (link 1) en om je vraag beter te beantwoorden is het ook mogelijk op de playstation, met een Playstation 3D Display with Nvidia 3D Vision drivers. Zie link 2.
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Heb je per sé die monitor nodig? Of kan het gewoon met elke 3D TV?
Castle
10 jaar geleden
Kan met elke 3d TV.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
BF3 kan NIET 3D op de PS3. Black Ops 2 wel.
http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_3D_PlayStation_3_games
Castle
10 jaar geleden
Dan moet je beter geïnformeerd worden, want het kan wel.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Is het mogelijk op een TV die 2D beelden omzet in 3D?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
@QuinJ98 dat sowieso, alles kan naar 3D omgezet worden. Alleen zal het niet zo mooi zijn als echt 3D. Ook zal er mogelijk meer vertraging tussen input en beeld komen.
@Castle Ik heb het opgezocht en ben nergens tegengekomen dat het wel kan.