Gaan er nog nieuwe spelletjes voor de x-box 360 kinect uitkomen?

Ik was me dit aan het afvragen omdat er nu een nieuwe x-box uitkomt. Want ik veronderstel dat de spelletjes voor op die nieuwe niet zullen afspelen in de x-box 360.
De kinect die ik heb, heb ik aangeschaft toen die ook nog niet zo lang uitgekomen was (december 2010 dacht ik) en heb toen ook een x-box 360 aangeschaft. Dat is dus eigenlijk nog maar een 2,5 jaar geleden en alles werkt nog goed, nog niet versleten, maar ik heb graag wel eens een nieuw spelletje.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (1)

Bij de uitgave van de XBox One zullen er nog heel wat spellen uit komen puur voor de 360 en er zullen ook spellen voor beide platformen uitkomen (denk aan populaire voetbalspellen). Er zijn nu ook nog spellen in ontwikkeling voor de 360/PS3. Dus ja er zullen nog nieuwe spellen komen. Als we echter over 1-2 jaar zullen gaan kijken zal de afname enorm zijn.

Je hebt het over Xbox 360 Kinect, maar dat is een uitbreiding voor het 360 systeem. Speciale puur Kinect-gebaseerde games komen volgens mij sowieso heel weinig uit. Volgens mij gaat je vraag meer over de 360 dan over Kinect.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Mijn vraag gaat over de spelletjes voor de kinect, het is het enige van spellen dat hier gespeeld wordt op de x-box 360. Ik weet dat er niet enorm veel spellen uitkomen voor de kinect, maar zo nu en dan is er tot nu toe al iets nieuws geweest.