Is de Roxio Game Capture HD Pro Full HD met een PS3 ?

Dat ik gewoon 1080p (Full HD) een PS3 kan opnemen ?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (2)

Nee, hij kan wel 1080p capturen maar niet met een PS3. De PS3 moet namelijk vanwege de beveiliging op de HDMI kabel altijd via de component aansluiting gaan. Component is op de PS3 gelimiteerd tot 1080i/720p.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Is er veel verschil tussen 1080i en p?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ja. De i staat voor interlaced en de p voor progressive. http://www.videofilmer.nl/verhalen/techniek/interlace.php
met een roxio HD pro kun je full HD je beeldscherm recorden als je een HD tv hebt 16:7 kun je full HD recorden als je een 4:3 TV hebt kun je 720p maximum recorden en wel geen breedbeeld. Als je een Roxio Game capture card wilt kopen zul je wel nog een component of een HDMI kabel moeten kopen als je wilt recorden