Ik heb nog oude gamecube spellen. Ik heb gehoord dat je ze in sommige winkels nog kunt inleveren en je er ook nog geld voor kon krijgen. Klopt dit?

Dus waar kan ik ze ruilen nog voor wat geld?
Hoeveel krijg ik er dan ongeveer voor?
En wat moet er allemaal inzitten?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Volgens mij de game mania. Die nemen spellen in weet alleen niet of ze gamecube ook innemen. Dat zou je op hun website moeten kijken. Weet niet zeker maar volens mij is dat www.gamemania.nl www.game-mania.nl en anders ff googlen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (7)

Het is geen winkel, maar je kan ook www.marktplaats.nl of andere internet winkels verkopen. Ik voeg zo een paar bronnen toe ...

Toegevoegd na 2 minuten:
je kan van alles instellen. Je kan instellen dat mensen er op kunnen bieden of dat je ze voor een vaste prijs wilt. Er zijn niet zoveel mensen met gamecube meer. Ik denk dat je populaire spelletjes zoals sims misschien voor 5/7,50 euro kunt verkopen.

Je kan erbij zetten wat je nog hebt (handleiding, etc..)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Klopt, in Arnhem zit zo'n winkel, weet alleen de naam niet..ik ga wel op zoek. En anders kan je ze kwijt op de zwarte markt of braderieën..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het hangt ervan af waar je woont, maar bijvoorbeeld in Winschoten zit een spelletjeswinkel waar je je oude games voor geld kunt inwisselen of andere spellen kunt kopen met korting omdat je je oude spellen inlevert.
Dat zal vast niet alleen in WInschoten kunnen ;-)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kunt het bij de dichtbijzijnd gameshops proberen maar verwacht niet veel meer dan 3 tot 5 euro per game ik kreeg zelfs een bod van 7,50 voor een game voor xbox uit 2010 dus je moet geluk hebben
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja, bij de gamemania kun je die nog inleveren, dan krijg je er geld voor en dan worden ze tweedehands doorverkocht
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
complete spellen kun je inleveren bij double -M bachstraat 470 leiden 071-5323000 of 06-21957003
ook op www.gameshopdouble-m.nl kun je even kijken. succes.
je kan ook met bijbetalen spellen kopen 2 de hands voor wii/gameboy enz...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in Leeuwarden bij de Game Island die zit aan de tuinen.die kopen en verkopen alle soorten games en consoles die je maar bedenken kan.er zijn ook veel vrij nieuwe games 2e hands te koop daar.