Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Kan ik met mijn ps3 youtube videos bekijken op 1080p resolutie?

Nu heb ik een nieuwe full HD tv van JVC aangeschaft en ik zit geregeld te gamen op mijn playstation 3. Maar ik gebruik mij PS3 ook om te surfen op internet via de tv. Geregeld bekijk ik documentaires op youtube alleen zijn ze niet altijd van goede kwaliteit beeld ( de video's dan...maar alles eromheen is van uitstekende kwaliteit dat in 1080p resolutie wordt weergegeven aangezien ik over een hdmi kabel beschik.)

Nu vroeg ik mij af hoe dit komt...en of er een mogelijkheid is om de youtube videos toch in 1080p resolutie af te spelen op mijn tv.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
923

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Je kunt een Amerikaanse account aanmaken, je moet hiervoor even op YouTube zoeken naar een video hoe je dit doet! Je moet dus een nieuwe gebruiker aanmaken en daarna inschrijven bij PlayStation Network als inwoner van United States. Als je dat hebt gedaan kun je vanuit de Amerikaanse PlayStation Store YouTube gaan downloaden. Je linkt je YouTube met je PS3 en eventueel op je smartphone en je kunt alles wat beschikbaar is in 1080p ook in dat aantal p bekijken. Je bent hierna de Amerikaanse account niet meer nodig en kun je je eigen account gewoon gebruiken. Op je eigen account staat dus dan ook YouTube.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Is te veel moeite voor dat! Geloof me!

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding