Kan ik via een usbstick een film kijken met een xbox? Zo ja, hoe?

Ik wil de film niet op de computer kijken maar op TV. Daarom vroeg ik me af of je een film ook via een USB stick kan bekijken als je deze in de xbox plugt.

Weet jij het antwoord?

/2500

Dat kan, alleen soms moet je xbox dan eerst een update doen. Dit doe je simpelweg door je internetkabel op je xbox aan te sluiten. Sommige formaten werken echter niet, ik weet alleen even niet uit mijn hoofd welke wel en welke niet werken. .Srt files, dus ondertiteling, werkt niet.

Op de Xbox 360 en Xbox 360 elite is een usb stick te gebruiken. Zet een film op de usb stick stop de usb stick in de usb poort van de xbox vlakbij de aan uit knop Druk op de middelste X knop bij dat licht. Druk naar rechts of links tot System video Player te zien is en druk A. Ga naar portable device en druk A Zoek de film. Als er een stopteken staat kan de xbox de film niet afspelen. druk A nadat je de film hebt gekozen om af te spelen. Toegevoegd na 3 minuten: druk weer op a bij play,als het goed is zal de film gaan afspelen,anders komt er een foutmelding met unplayable content

ja dat kan je zet eerst een film op een usb stick dan steek je de usb stick gewoon in de voorkant of de achter kant en dan krijg je ergens te zien dat er een usb stick is gevonden klik op die melding

Ja dat kan. Het enige waar je voor moet zorgen is: een vrije USB poort, een genoeg ruimte op je USB -stick :)

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100