Kan ik via een usbstick een film kijken met een xbox? Zo ja, hoe?

Ik wil de film niet op de computer kijken maar op TV. Daarom vroeg ik me af of je een film ook via een USB stick kan bekijken als je deze in de xbox plugt.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
5.4K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
In plaats van het te vragen kan je het ook gewoon uitproberen. Het ligt er aan in welk formaat/codec de film gecodeerd is maar het zou moeten kunnen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je kunt ook films die op je pc staan ook kijken door je xbox met je computer te verbinden m.b.v Windows Media Center.
Als je op de app WMC drukt (op je Xbox) dan krijg je vanzelf een handleiding hoe je dit moet doen. (Uit ervaring weet ik dat je mkv-bestanden met paar trucjes te bekijken zijn, maar dat laat ik aan jou over.)

Antwoorden (4)

Dat kan, alleen soms moet je xbox dan eerst een update doen. Dit doe je simpelweg door je internetkabel op je xbox aan te sluiten.

Sommige formaten werken echter niet, ik weet alleen even niet uit mijn hoofd welke wel en welke niet werken. .Srt files, dus ondertiteling, werkt niet.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Op de Xbox 360 en Xbox 360 elite is een usb stick te gebruiken.

Zet een film op de usb stick
stop de usb stick in de usb poort van de xbox vlakbij de aan uit knop
Druk op de middelste X knop bij dat licht.
Druk naar rechts of links tot System video Player te zien is en druk A.
Ga naar portable device en druk A
Zoek de film.
Als er een stopteken staat kan de xbox de film niet afspelen.
druk A nadat je de film hebt gekozen om af te spelen.

Toegevoegd na 3 minuten:
druk weer op a bij play,als het goed is zal de film gaan afspelen,anders komt er een foutmelding met unplayable content
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ja dat kan je zet eerst een film op een usb stick dan steek je de usb stick gewoon in de voorkant of de achter kant en dan krijg je ergens te zien dat er een usb stick is gevonden klik op die melding
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja dat kan. Het enige waar je voor moet zorgen is: een vrije USB poort, een genoeg ruimte op je USB -stick :)