Hoe kan ik bestanden van witte 3-jaar oude XBOX 360 Live naar nieuwe XBOX zwart (die met ingebouwde WiFi) overzetten?

Mn oude XBOX leest geen cd's meer, dus heb ik de nieuwste gekocht. Hoe zet ik bestanden over?
Ik heb op de oude een hardeschijf erop gezet van 60GB en ik heb zo'n kleine memory-stick. Misschien kan de hardeschijf er ergens op?
Pls help!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

Sluit je xbox op de computer / laptop aan.
Haal alles van de oude xbox af.
Als je dat heb gedaan sluit je de nieuwe xbox aan op je computer, en zet je van je computer weer alles op de xbox.
Mijn is het op deze manier gelukt.