Ik heb een psp 2004. ik zoek een kabel voor de tv, want het scherm is een beetje vervormt. waar kan ik zo een kopen en welke?

ik zoek een kabel van psp naar tv scherm, want lang geleden viel ie op de grond en het scherm is echt vreselijk

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

Dan moet je een av-kabel hebben, die kun je wel op internet kopen. Als je tv geen av ingang heeft, moet je er wel een hdmi->av kabel bij kopen. Op de duitse amazon voor maar 13,90 euro, plus verzendkosten natuurlijk.