Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Weet iemand een geschikte Gaming/School PC?

Ik zoek een PC waar ik goed games op kan spelen, bijvoorbeeld Battlefield Minecraft Call of Duty.

Ook wil ik hem gebruiken voor school. (Dus niet een super grote gaming computer met alle nieuwe dingen erop en dr aan. Maar gewoon eentje die die spellen aan kan.

Hopelijk weet iemand een geschikte PC voor mij.

baspieter100

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.4K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Google eens op medion, goedkope computers, maar wel goeie kwaliteit! Een medion met dezelfde specs als bijvoorbeeld een alienware, maar is €300 goedkoper. Een model rond de €700 is een super game model en is snel engoed voor school. Heb zelf medion en alienware en ze presteren bijna hetzelfde. ( ik raad je een medion aan met intel core i5 of i7 en minimaal 4GB werkgeheugen, voor gaming zou ik 6 of 8 nemen.)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Het is belangrijk om te weten hoeveel geld je wilt uitgeven? Welke spullen je al hebt? gaat het echt alleen om de kast? Moet windows erbij? Kan je de pc zelf in elkaar zetten of wil je de pc in zijn geheel kopen?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
wil je een laptop of een desktop?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Geen laptop.
Iets samenstellen en in elkaar laten zetten zoals:

http://i47.tinypic.com/34ns6xj.jpg
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding