Weet iemand een geschikte Gaming/School PC?

Ik zoek een PC waar ik goed games op kan spelen, bijvoorbeeld Battlefield Minecraft Call of Duty.

Ook wil ik hem gebruiken voor school. (Dus niet een super grote gaming computer met alle nieuwe dingen erop en dr aan. Maar gewoon eentje die die spellen aan kan.

Hopelijk weet iemand een geschikte PC voor mij.

baspieter100

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.4K

Het beste antwoord

Google eens op medion, goedkope computers, maar wel goeie kwaliteit! Een medion met dezelfde specs als bijvoorbeeld een alienware, maar is €300 goedkoper. Een model rond de €700 is een super game model en is snel engoed voor school. Heb zelf medion en alienware en ze presteren bijna hetzelfde. ( ik raad je een medion aan met intel core i5 of i7 en minimaal 4GB werkgeheugen, voor gaming zou ik 6 of 8 nemen.)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Het is belangrijk om te weten hoeveel geld je wilt uitgeven? Welke spullen je al hebt? gaat het echt alleen om de kast? Moet windows erbij? Kan je de pc zelf in elkaar zetten of wil je de pc in zijn geheel kopen?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
wil je een laptop of een desktop?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Geen laptop.
Iets samenstellen en in elkaar laten zetten zoals:

http://i47.tinypic.com/34ns6xj.jpg