welk spelcomputer kan ik het beste kiezen voor rayman games, schietspellen, en racespellen?

Welke moet ik kiezen?? Playstation 3 of xbox 360? Ik speel graag rayman games, schietspellen, en racespellen. Online of niet maakt niets uit. Ik heb nu 250€ gespaard en dad is het maximale wat ik wil uitgeven

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.1K

Antwoorden (1)

Als ik dat zo zie zou ik voor een xbox 360 gaan er zijn veel meer racespellen voor de xbox dan voor de ps3 en schietspellen zijn op beide hetzelfde. En ook als je niet online wil is xbox iets beter het duurt veel korter om de spellen te installeren ik heb BF3 voor de ps3 en het duurde bijna 3 uur. En later kocht ik mw3 voir de xbox en dat duurde 5 min.
Ps3 is duurder. (maar online is gratis)
Xbox is goedkoper. (Online niet gratis).

Inieder geval veel plezier met je PS3 of XBOX 360