Wat gebeurd er als ik me ps3 spel in me mac doe?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dan komt er een pop-up van de Taalpolitie. Die zegt dan dat je dat alleen mag doen als je het als volgt aankondigt:
Wat gebeurT er als ik MIJN ps3 spel in MIJN mac doe?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
@stippel Sorry hoor! Topperr! ;)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Heeft je Mac wel een Blu-ray lezer? Ik dacht even te kijken wat er op mijn PC zou gebeuren, totdat ik me realiseerde dat alle PS3 games op BR's geperst zijn.

Antwoorden (2)

Na enkele sec. zal je Mac de disc er weer uitgooien,hij kan er namelijk niks mee ;)
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Oke dankjewel
Als je Mac heb niet meteen weer eruit gooit, zul je een schijf te zien krijgen met daarin wat mysterieuze mappen en bestanden. Uiteindelijk bestaat alles namelijk uit mappen en bestanden, ook een PS3 spel. Maar met die bestanden kun je niets zonder een PS3.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dankjewel!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Fout, een ps3 spel staat op bluray disk, en die kan een mac gewoon niet lezen, dus gooit hem er meteen uit.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
@coco00140
Fout, Het gebrek aan blu-ray ondersteuning is lang een doorn in het oog geweest van blu-ray-liefhebbende Mac-gebruikers, maar de Mac Blu-ray Player verhelpt dit probleem. Na de installatie van het programma herkent je Mac jouw externe blu-ray schijfstation. Stop je er vervolgens een blu-ray filmpje in, dan speel je deze ook af met de Mac Blu-ray Player. Hierbij is een Internetconnectie noodzakelijk, want de applicatie haalt online de benodigde licentie op om de videobeelden af te spelen. http://mac-blu-ray-player.nl.softonic.com/mac