Hoe film kk mijn ps3 beeld zonder capture card of gewoon met een camera?

Ik wil graag gameplays op youtube zetten met met een commentary en ik wil voor de nieuwe AC 3/ black ops 2 mijn ps3 beeld kunnen filmen. Hoe doe ik dat goedkoop of gratis? En hoe zet ik er apart een commentary onder?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.1K

Antwoorden (2)

In Black Ops zal er een soort theatermodus zijn waaruit je kan uploaden naar youtube.

Maar voor ac3 kun je tochbest een capture card kopen. Mensen kijken veel liever naar goed HD beeld dan naar het beeld van een camera.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Een capture card is 200€ he dus dat is mij iets te duur
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
En met black ops heb ik dat theater mode geprobeert alleen dat werkt niet bij mij tis vet vaag
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
De theatermodus in black ops 2 zou waarschijnlijk flink geupdate moeten zijn. Wat je ook kunt doen, is een goede HD-camera kopen en op je scherm richten, dit is dan vaak minder goed beeld, maar met een goede camera/instellingen moet dit ook lukken. Ook zijn er tegenwoordig ook al capture cards van 100 doller die vaak evengoed zijn, mits je de juiste instellingen gebruikt.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Oke bedankt ik heb ook iets gebonden dat je je camera in de ps3 plugt met splitters.
Als je het goedkoop wil dan moet je naar een tweedehands winkel gaan. Daar kun je misschien een Goedkope Capture Card Kopen, De meest gebruikte is een Black Magic Capture Card.