voor welke xbox gaming headset zal ik gaan?

Ik wil graag een van deze twee headsets kopen maar kan niet beslissen welke ik toch moet kiezen.
-Tritton Trigger Stereo Headset Zwart Xbox 360
-Turtle Beach XL1 Headset Zwart Xbox 360

op internet staan de specs, dat was te lang om hier op te noemen.
Als het goed is zijn ze alle twee voor xbox en pc, dat wil ik ook.

Ik hoor graag welke beter is.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik heb zelf turtle beach voor ps3 en heb er nog geen problemen meegehad.

Het beste antwoord

Zou voor de turtle beach gaan deze headsets staan goed aangeschreven onder de gamers.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Oke maar ik vind die trittons persoonlijk wel mooier.
Maar ik weet niet of die voor pc zijn en of die net als tirtle beach iets hebben dat je je eigen stem door de headset hoort zodat je niet te hard praat.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als je de headset op hebt zie je hem toch niet, kwaliteit lijkt mij belangrijker.

Andere antwoorden (1)

Ik zou ook voor de turle Beach gaan ze zijn echt goed ik heb er zelf 2 voor de xbox nooit problemen mee gehad(: