Hoe kan ik surround sound aansluiten op mijn xbox 360?

Ik heb gisteren een surround sound set gekocht, Logitech X-540, en deze op mijn computer aangesloten, maar ik wil hem ook op mijn xbox 360 aansluiten

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat kan niet echt, je zal altijd semi 5.1 geluid krijgen, want er komt geen analoge 5.1 uit je xbox 360. Je zou wel de digitale 5.1 om kunnen laten zetten naar analoge 5.1 met een aparte converter. Je zal een surround set met optical SPDIF ingang moeten hebben om echt 5.1 geluid te krijgen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
http://www.logitech.com/en-roeu/speakers-audio/home-pc-speakers/speaker-system-Z906 Deze heeft het bijvoorbeeld.

Het beste antwoord

Simpel, je plugt de 3,5 jack gewoon in je televisie aangezien het signaal over HDMI naar je tv gaat en de tv het dan via de plug doorstuurt.

Als ik het goed heb heeft de set ook een plug-ingang en kan je de rood-witte tulp direct naar de set sturen. Volgens mij is dit wel stereo.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Als je HDMI gebruikt zou je met een HDMI audio De-embedder kunnen werken. Zoals de CYP AU-11SA. De logitech ondersteund namelijk geen digitale audio die je nodig hebt voor surround.